Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Τα χελιδόνια σου

Που να φανταστείς
εκεί που σε πήγε η ζωή πως
κάποιος παλεύει ν'αντιγράψει
"τα χελιδόνια σου στα σύρματα"
μόλις χτές
Γιατί
μέσα απ'την καρδιά μου
δε σε ξέχασα
Γιατί
μόλις χτές
εγώ κι η πένα μου
το λόγο σου είχαμε
Να προσπαθούμε ν'αντιγράψουμε με πάθος
αυτό το "λ"που αγαπάς
χωρίς να ξέρουμε
εγώ κι η πένα μου..
Σ'ένα ξεκίνημα δικό μου
να προσπαθώ
ν'αποτυπώσω
στα δικά μου "σύρματα"
την ομορφιά
Μα Τω Θεώ
με τα δικά σου χελιδόνια
Εγώ κι η πένα μου, να,
λίγο πρίν έρθεις
το λόγο σου είχαμε
Και δεν είχες ιδέα πως
το λόγο σου είχαμε
Πώς να ξεχάσει κανείς...
Και'γω δεν είχα ιδέα
πως τα όνειρα καμιά φορά
βγαίνουν αληθινά
αφού, να,
μόλις χτές εγώ,
λίγο πρίν έρθεις
εγώ κι η πένα μου
το λόγο σου είχαμε
Αχ,τι νόμισες;
Ο τόπος που εγκατέλειψες
για να πάρεις τα καράβια
εκείνα που σε πήγαν μακριά
ο τόπος
νόμισες
σε ξέχασε;
Εδω που περπάτησες
μάτια σε είδανε.
πολλοί σε είδανε
να βάζεις μπρός τις μηχανές σου
καθώς ξεκίναγες
για το χτές πιά.......
Άφησες πίσω τις χρωματιστές κλωστές
απ'το γαϊτανάκι που πλέξαμε...
Κι εγώ τις φύλαξα
να, μόλις χτές
τα χρώματα αποτύπωνα
πάνω στα χελιδόνια....