Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Φόρεσα φτερά και θα σε πάρω μαζί μου απόψε.
Κανείς δε νοιάστηκε αν θες.
Φόρεσε την περιουσία της ντουλάπας σου
κι ακολούθησέ με για να μάθεις.
Θα κάνουμε μια συμφΩνία
Θα αγοράσουμε καπνό απ' το περίπτερο
και θα πληρώσω εγώ.
Θα σε κεράσω ένα ποτό.
Θα πληρώσω εγώ taxi.
-Λες να σε φιλήσω πάλι πρώτη;
Τέλος πάντων, έτσι ας γίνει.
Θα περπατήσουμε στη θάλασσα την κοινότυπη ρομαντική μας βόλτα
και θα με κρατάς αγκαλιά. - Είδα, όλοι κρατιούνται.
Θα γυρίσουμε σπίτι με τα πόδια
Στο δρόμο θα λέμε τα κλασικά περί υδάτων και
δε θα αφήνεις το χέρι μου, για να ανακτήσουμε την οικειότητα.
Ως εδώ καλά. Θα φορέσουμε μαζί φτερά μετά
που θα κάψουμε, πούπουλο πούπουλο -ως το πρωί
στη σκιά της βεράντας
Θα ξεκουράσω τα πόδια μου πάνω στα δικά σου.
-Κι αυτό για την οικειότητα
Θα γελάω με τις εξυπνάδες σου. -αυτό για να θυμώνεις πάλι
κι εσύ δεν θα παραδέχεσαι ούτε αυτή τη φορά.
Θα φτιάξω καφέ. Μπορεί κι ελληνικό... έχουμε.
Μουσική θα διαλέξεις μόνος σου.
Τα φτερά θα καίγονται ακόμα.
Οι ήχοι του δρόμου θα έχουν σωπάσει.
Τότε επιτέλους θα μπορείς να μ' ακούς να σε κοιτώ.
Γιατί, δεν ξέρω αν το κατάλαβες ή όχι
θέλω να χτυπάνε πάνω μας οι ακτίνες το πρωί
όταν θα έχουμε ξοδέψει μια ολόκληρη νύχτα μόνοι
για να μάθεις ξανά απ' την αρχή, πως!

Ας ανατέλλεις κάθε μέρα στα μάτια μου.  Έξυπνε

                                                                                        τζιάτζιου μαρία